poniedziałek, 23 grudnia 2013

Bonsters

                                                                         Siemaneczko!


Wczoraj miałam urodzinki. Dziękuje wszystkim za życzenia, grafy i prezenty. To dla mnie dużo znaczy :). A przechodząc do głównego tematu tego wpisu mam świetną wiadomość dla fanów zwierząt. Bonstery już są w sklepach! :) Super prawda? ;) Ze zwierząt można kupić psa, kota i tygryska. (tygrysek jest dla vip) A z boniesów evil boonie , good boonie oraz rockowego boonie. :) Rockowy jest dla vip.



Można je karmić rożnymi rzeczami. ;) Mają lepsze okienko interakcji. Sama kupiłam sobie bonstera kota, a przed pojawieniem się ich kupiłam se jeszcze jednego ze starych boniesów ;) Evil bonie. Mam teraz 3 zwierzaki ponieważ wcześniej miałam jeszcze psa. Jestem zadowolona z zakupu. Kot bonster jest na prawdę śliczny. Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz