sobota, 16 listopada 2013

The Dolly i jej imprezka

                                                                         Witam


Powiadają że jest taka użytkowniczka. Bezlitosna, zła hakerka. Jeśli kogoś wypatrzy shackuje. Ta osoba to The Dolly. Jest wredna i podstępna. Ale czy na pewno???  Otóż nie. Przynajmniej w przypadku The Dolly z Polski! :) Okazało się że to super sympatyczna dziewczyna.  Zorganizowała imprezę, na którą  przyszły tłumy. A w tym ja ;). Aczkolwiek miałam złe przeczucia ale mimo wszystko tam poszłam. I nie żałuję. Impreza była krótka ale za to jaka fajna. I chyba była to najbardziej zaludniona impreza, na której byłam ;). A tutaj wszyscy pozują do fotki. Hehe. Ja to ta w czarnym po prawej :p A Dolly to chyba wszyscy poznacie :) Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Jeśli chcecie mieś polską The Dolly w znaj nazywa ona się The Dolly (HACK)

    OdpowiedzUsuń