czwartek, 15 sierpnia 2013

Durne bunty przeciwko vip

                                                                           Hej


Jak wiecie na msp jest bardzo dużo takich tematów jak ,,Vip są głupie żądzą się,, albo ,, chcemy darmowego vipa,, . Chciałam się wypowiedzieć w tej sprawie. Sorki ale OGARNIJCIE SIĘ!!! Mam juz tego serdecznie dosyć. Zawsze ktoś ma coś do vipów. Czasem tylko dlatego że nie stać go na vipa. Sorki ale taka prawda.
Tutaj fotka kogoś kto chciał wycyganić darmowego vipa. Ostro go pocisnełam XD ale tu tego nie widać.



A tutaj ktoś kto zachęca do nie kupowania vipa. 

Jak widać po miniaturkach tych osób obie nigdy nie miały vipa. To daje troche do myślenia. Możliwe że kogoś uraziłam ale po prostu się wkurzyłam i postanowiłam o tym napisać. To tyle. papa.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz